Witam,
chciałbym w kilku punktach przedstawić ciekawe fakty dotyczące grubości lakieru.
1) Identyczne samochody pochodzące z jednej fabryki maja te sama grubość lakieru na elementach.
2) Każdy kolor lakieru może mieć inną grubość w danym aucie. Zależy to miedzy innymi od jego rodzaju zwykły, metaliczny, perłowy.
3) Ten sam kod lakieru na rożnych autach danego producenta bedzie miał podobną grubość.
4) Segment premium ma podobne grubości lakieru jak segment budżetowy.
5) Rożnica na poziomie 100% grubości pomiędzy pojedynczymi elementami w danym aucie jest normalna.
6) Intensywne polerowanie lakieru może zmniejszy jego grubość o 3-5 mm.
7).Dobry lakiernik pomaluje element tak aby jego grubość lakieru nie wzbudziła wątpliwość
- przeciętny klient nie jest w stanie wyłapać miernikiem powtórnego malowania.
8) wartości powyżej 220 mikronów wskazują na powtórne malowanie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz