Problem polegał na tym że kąt najazdu był zbyt duży żeby wjechać na nie autami osobowymi z długim zwisem przednim. Wjazd był gwarancją uszkodzenia zderzaka czy nakładki pod zderzakiem.
W tym celu najazdy musiały zostać wydłużone z 115 cm na 150 cm. Kolejny problemem który okazał się podczas użytkowania tych najazdów jest ich waga. Najazdy są stalowe bardzo ciężkie i co za tym idzie solidne, natomiast ich transport już na trochę większą odległość niz kilka metrów wymaga dla jednej osoby dosyć dużego wysiłku fizycznego.
Ciekawym rozwiązaniem wydają się najazdy wykonane z tworzywa sztucznego, które będą zdecydowanie lżejsze. Znalazłem takie obecnie na Allegro i koszt jest podobny jak do najazdów stalowych natomiast brakuje mi informacji o wadze tych najazdów;(
Z minusów które dostrzegam przy tym modelu jest to że podnoszą samochód jedynie na 17 cm gdzie w najazdach stalowych standardem jest 30 cm. Ciekawym zastosowaniem dla tych najazdów jest używanie ich w auto lawecie do uzyskania bardziej łagodnego kąta przy załadunku samochodów sportowych czy też po prostu aut nisko zawieszonych. Właśnie tego typu najazdy z tworzywa które są lekkie widziałbym w autolawecie.
Na koniec wrzucam propozycje od producenta z mojej okolicy który oferuje fajne jakościowo najazdy. Do tego ma w ofercie hak który umożliwia powieszenie tych najazdów na ścianie. Najazdy mają 140 cm długości, musiałbym w praktyce sprawdzić czy są wystarczająco długie żeby zmierzyć się na przykład z Peugeotem 407 który jest testerem tego typu rozwiązań dla aut o długim zwisie przednim.
To tyle dzisiaj ode mnie, jeśli macie jakieś przemyślenia w tym zakresie oczywiście piszcie.
Pozdrawiam,
Pozdrawiam,
Poniżej linki pod którymi dowiecie się jak sprawdzić przebieg auta po VIN i nie tylko: https://www.youtube.com/playlist?list=PLXkiKTrCgMCTyt-zlplhDs1bB3TLhjO3i Playlista z darmowymi dekoderami VIN: https://www.youtube.com/watch?v=Y2VtgUJD9b4&list=PLXkiKTrCgMCTIvYGZ5Gg3e4VEyBVaP6Ph
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz