poniedziałek, 1 stycznia 2018

Podświetlenie kabiny led - forma reklama, doświetlenie kabiny

Witam,

 już kilka razy przetestowałem to w praktyce i mogę szczerze polecić to rozwiązanie.  Dlatego w dzisiejszym artykule opiszę wam moje doświadczenia z światłem LED we wnętrzu auta.



Umieszczałem już wielokrotnie  dobrej klasy taśmy LED w miejscach standardowych żarówek lub bezpośrednio na  podsufitce auta. Dzięki temu uzyskujemy bardzo dobrej jakości dodatkowe oświetlenie auta które możemy wykorzystać w różny sposób.

Ja najczęściej wykorzystywanym je do dobrego oświetlenia kabiny w przypadku aut dostawczych (led na suficie) w przypadku aut osobowych w miejsce standardowych żarówek montowali taśmy LED jeżeli miejscem na to pozwalało przerabialiśmy klosz takiej lampki lub montowałem wysokiej jakości żarówki ledowe.  Zdarzyło mi się też korzystać z taśmy LED rozłożonej na podsufitce auta w celu prezentacji auta które zostało wystawione do sprzedaży  i np stało przy dosyć ruchliwej ulicy. Robiło to świetne wrażenie ponieważ mieliśmy podświetlone całe wnętrze auta i samochód rzucał się z daleka oczy. Takie rozwiązanie pomagało również w wykonaniu zdjęć do ogłoszenia.

 Pozdrawiam ,

PS system można uzupełnić szczególnie w sytuacji kiedy prezentujemy auto o ściemniasz który będzie reagował na zmiany światła.

WYŁĄCZNIK ZMIERZCHOWY 12V 96W CZUJNIK ZMIERZCHU

1 komentarz: