niedziela, 18 lutego 2018

Płukanie pierścieni naftą - skuteczność?

Witam,

pewnie niektórzy z was znają kanał na YouTube Garażowe Hobby.
Ci którzy nie znają to polecam  odwiedzenie go pod tym linkiem:

Garażowe Hobby



Ukazał się właśnie tam ciekawy materiał dotyczący płukania cylindrów i tłoków, odmaczanie zapieczonych pierścieni bez remontu. Słyszałem o twej metodzie już wcześniej -natomiast nigdy nie próbowałem i też nie znam nikogo kto próbował. W internecie spotykałem się z różnymi opiniami - jednym pomagało innym nie. W każdym bądź razie to na pewno nie uleczy naszego  silnika wymagającego remontu, natomiast ma pomóc.

Zachęcam was do zapoznania się z tym materiałem. 
Płukanie cylindrów ,tłoków, odmaczanie zapieczonych pierścieni bez remontu

Może w niedalekiej przyszłości uda mi się przeprowadzić ten test na jednym z samochodów do których mam dostęp, który ma problem z poborem oleju.

Dziękuję wam za uwagę, pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz