sobota, 17 lutego 2018

Wyciąganie świec żarowych (3.0 HDI)

Witam,

ostatnio spotkałam się z poważnym problemem z wyciąganiem świec żarowych w silnikach od busów. Wcześniej nie miałem z tym styczność, jedynie słyszałem że jest problem. Natomiast to co zastaliśmy konkretnie jest 3.0 HDI Peugeot Boxer - delikatnie przeraziło mnie:(

Wyciągnięcie dwóch z czterech świec żarowych to ogromny sukces. Nie wspominając o wtryskiwaczach które w zasadzie są nie do ruszenia - zabetonowane.

Poniżej umieszczam przegląd rynku narzędzi które są pomocne podczas operacji wyciągnięcia świec żarowych. Problem polega na tym że w mojej okolicy nie ma specjalistów którzy posiadają odpowiedni sprzęt i wiedzę, aby wyciągnąć świece żarowe w takich sytuacjach jak moja. Nie pozostaje mi nic innego jak samemu zaopatrzyć się w takiej sprzęt.  Z tego co widzę to bedzie trzeba położyć około 2500 - 3000 zł aby opanować temat w busach, z osobówkami nie mieliśmy do tej pory problemu.

Jesli znacie firmę która mogłaby mi pomóc z okolic Ostrowa Wlkp (63-400) - to dajcie proszę znać.

Pozdrawiam,
Jarek

Świeca od 3.0 HDI M8 x 1 muszę je wyciągnąć z silnika, a jest z tym nie mały problem.













Ciekawe materiały na YouTube:

S0000664 - Instrukcja obsługi świec żarowych - bez demontażu głowicy










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz