niedziela, 17 października 2021

sklepopon.com - warto tutaj sprawdzić ofertę przed zakupem opon (rabat od JagodowyTV)

 Witam,

poniżej link do sklepu z oponami, który moge polecić do wykonania wyceny:
sklepopon.com 
Z tego co sam zweryfikowałem to maja naprawdę bardzo dobre ceny i bogatą ofertę,
do tego na kod: coobcio dostajemy 25 zł rabatu dla zmówienia.



Firmę ENiS właściciela marki sklepopon, dobrze znam i często zamawiałem towar od nich z sklepu DELER.PL i nie miałem problemu z realizacją, natomiast opon nigdy u nich nie kupowałem. Poniżej linkuje wam opinie z Googla na temat realizacji zamówień z ich magazynu:
Opinie sklepopon.pl
Szkoda, że nikt nie odpowiedział na zarzutu osób w komentarzach, warto żeby to nadrobili i przynajmniej przeprosili niezadowolonych klientów.

Tyle ode mnie na dziś:)
Pozdrawiam,

Jarek

Zapraszam na mój kanał na YouTube!
Poniżej linki pod którymi dowiecie się jak sprawdzić przebieg auta po VIN i nie tylko: Playlista z darmowymi dekoderami VIN: https://www.youtube.com/watch?v=Y2VtgUJD9b4&list=PLXkiKTrCgMCTIvYGZ5Gg3e4VEyBVaP6Ph
Kontakt mail: j.tomczak21(małpka)gmail.com








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz