niedziela, 13 marca 2022

Deski na kanał.

 Dzień dobry,

ostatnio szukałem firmy w której zamówię deski na kanał i po kontakcie z kilkoma okolicznymi tartakami okazało się, że zamówienie dobrej jakości desek dębowych lub bukowych jest bardzo trudne. Generalnie takie towaru nie ma na miejscu lub nie ma go w ofercie na danej składnicy. Jesli była opcja zamówienia to przy prośbie wpisania terminu realizacji przy wpłacie zaliczki/zadatku pojawiał się problem - jak tłumaczył to sprzedawca nie może dać gwarancji, że uda się to zrealizować w ciągu 3 tygodni, trzeba być cierpliwym... Sadząc po opiniach z Internetu terminowość to nie był mocny punkt tej firmy, ostatecznie się nie zdecydowałem i podziękowałem za ofertę.

Z pomoc przyszedł OLX gdzie znalazłem firmę, która w swojej ofercie ma interesujące mnie deski.


Dane kontaktowe:
Skład drewna/odbiór osobisty
42-609 Tarnowskie Góry
ul. Armii Krajowej 28
www.silesiadrew.pl
TEL: 720 877 877


Jako uzupełnienie wpisu zamieszczam  link klasyfikacji twardości drewna: Twardość drewna


To tyle od mnie. Chętnie poczytam o waszych doświadczeniach z zabezpieczeniem kanału - do waszej dyspozycji są komentarze.

Pozdrawiam,

Jarek

Zapraszam na mój kanał na YouTube!
Poniżej linki pod którymi dowiecie się jak sprawdzić przebieg auta po VIN i nie tylko: Playlista z darmowymi dekoderami VIN: http://tnijurl.com/e725a586f5f9/
Kontakt mail: j.tomczak21(małpka)gmail.com








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz